środa, 28 grudnia 2011

No to trochę mineło.. Zdarzylo się Win8 ( Developer Preview) tak naprawil skutecznie partycje ze poslal Win7 w kosmos..Pamietaj użytkowniku, jak chcesz miec Win8 i Win7 jednocześnie to na osobnych dyskach i do teogodłączanych. U mnie systemy były na osobynch fizycznie dyskach, ale oba systemy widziały swoje dyski wzajemnie i to doprowadziło do "katastrofy".. Raz straciłem Win8 , to dało się przeżyć, ale strata Win7 była już bolesna... Ale wracając do celu jaki sobie postawiłem, a mianowicie, przeportowaniu aplikacji z Windows Forms do MetroUI... Stanąłem przed problemem dostępu do katalogów na dysku.. I z tego co doczytałem i przetestowałem to o browsowaniu sobie po katalogach mogę zapomniec, jedynie co to udało mi się wyświetlić zawartość katalogu wskazanego przez użytkownika przez "okno" do wybierania katalogów.. No powiedzmy, że do importu to wystarczy, choć nie wiem jak byłoby dalej z modułami, które fizycznie otwierając pliki itd.. to przeglądanie archiwum byłoby kompletną klapą.. No bo jak sobie można to wyobrazić... użytkownik musiałby wskazać katalog, który aplikacja by mu wskazała , by można było wyświetlić zdjęcie.. Bez sensu.. Niestety, dokumentacja, a właściwie jej brak zachęcił ( tzn zmusił ) mnie do szukania rozwiązania alternatywnego, koło którego jakiś czas już chodziłem myślami i javowymi scieżkami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz